TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Termeni generali

Pentru comenzile dumneavoastră de produse în magazinul online www.flucs.ro, (denumită pe scurt „flucs.”) sunt valabili următorii termeni și condiţii (,,Termeni și condiții’’) de pe site-ul  www.flucs.ro (,,Site’’) în forma lor publicată și în vigoare la momentul comenzii. 

Utilizarea Site-ului implică să citiți acești termeni și condiții cu atenție. Dacă nu sunteți de acord cu aceștia, vă rugăm să nu folosiți Site-ul nostru. Dacă veți continua să utilizați Site-ul nostru, vom considera că ați acceptat și că sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții. flucs. își rezervă dreptul de a schimba, corecta, modifica, adăuga și/sau retrage în parte sau în întregime termenii și condițiile sau prețurile produselor prin postare pe Site fără nicio altă înștiințare.

Site-ul este administrat în exclusivitate de către SC PIXELLIUM GROUP SRL.

Contractul de cumpărare este încheiat de către client cu societatea SC PIXELLIUM GROUP SRL., în măsura în care nu se precizează altfel în mod explicit. 

Adresă sediu: București, Sector 5, str. Caporal Cristea Răducanu 13B

SC PIXELLIUM GROUP SRL

Număr de identificare Registrul Comerţului Bucureşti  J40/1750/2017

Cod identificare fiscală: 36064356

Telefon: (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977

E-Mail: office@flucs.ro

2 Încheiere contract / comandă

Pe acest site, contractele sunt încheiate doar în limba română.

Produsul sau produsele pe care doriți să le comandați le puteți găsi accesând site-ul www.flucs.ro 

Produsele se pot comanda  online sau telefonic;

Pentru comenzile telefonice acestea se pot efectua de către client  cu un apel la unul din numerele (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977 în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până vineri inclusiv.

 

Pașii necesari efectuării comenzilor telefonice sunt:

Pasul 1 – Apelarea unuia dintre numerele (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977 în intervalul orar menționat mai sus

Pasul 2 – Comunicarea operatorului datele de client

Pasul 3 – Comunicarea operatorului codul articolului dorit, precum și caracteristicilor articolului dorit.

Pasul 4 – Identificarea produsului și caracteristicilor dorite de client și plasarea comenzii de către operator

Pașii necesari efectuării unei comenzi online accesând www.flucs.ro din browser / aplicație sunt:

Pasul 1 – Adăugarea produselor în coșul de cumpărături

Mai întâi alegeţi produsele dorite din ofertă, alegeți caracteristicile dorite și adăugați-le în coşul de cumpărături. Dacă mergeţi cu cursorul în drepta sus, deasupra simbolului coşului cu produse, obţineţi imediat o privire de ansamblu asupra articolelor ce se află în coş. 

Pasul 2 – Plasarea comenzii

Nu mai doriţi să adăugaţi alte produse în coşul de cumpărături? Atunci accesați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” aflat în coșul de cumpărături.

Pasul 3 – Datele de facturare

În această etapă se vor solicita datele de facturare necesare finalizării comenzii.

Pasul 4 – Creează un cont

Aveți opțiunea, în cazul în care nu s-a întâmplat deja, să vă creați un cont nou, prin bifarea opțiunii „Creează un cont folosind datele de mai sus”. Această opțiune va genera automat un cont folosind datele furnizate în formularul completat anterior.

Dacă sunteţi deja client aveți posibilitatea de a vă loga folosind adresa de e-mail şi parola personală și să reluați pașii de mai sus, pentru a beneficia de ofertele flucs. În caz că v-aţi uitat parola aveţi posibilitatea să solicitaţi una nouă.

Toate informaţiile cu privire la protecţia datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de Confidențialitate prezentă pe www.flucs.ro.

Pasul 5 – Metoda de livrare 

SC PIXELLIUM GROUP SRL nu oferă livrare. Produsele pot fi ridicate de către client de la punctul de lucru transmis prin e-mail.

Produsele vor putea fi ridicate între 4-6 zile lucrătoare de la data plasării comenzii, moment în care veți fi notificat prin email. Acest termen de livrare poate creşte în cazul unor campanii promoţionale cum ar fi Black Friday sau în perioada sărbătorilor de iarnă ca urmare a volumului mai mare de comenzi.

În ziua livrării veţi primi un e-mail de notificare ce va conţine numărul produsului, intervalul orar de ridicare și suma de achitat ramburs (în cazul în care aţi optat pentru plata ramburs).

Pasul 6 – Metoda de plată

În cadrul formularului puteți opta pentru una din cele două modalități de plată: numerar, la punctul de lucru sau prin card bancar, folosind procesatorul de plată contractat de SC PIXELLIUM GROUP SRL.

Pasul 7 – Trimitere comandă

Odată cu apăsarea butonului “Plasează comanda”, comanda dumneavoastră este expediată către noi. Ulterior primiţi un e-mail prin care vă informăm că am recepționat comanda dumneavoastră.

Prețurile de achiziție ale bunurilor sunt indicate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate în Lei, incluzând taxa pe valoarea adăugată a produselor vândute în magazinul online. Este valabil întotdeauna prețul din momentul comenzii.

Diferitele reduceri promoționale temporare ale produselor în magazinul online sunt valabile numai pentru comenzile în magazinul online și nu se aplică în celelalte magazine ale SC PIXELLIUM GROUP SRL.

Aveţi posibilitatea să vă înregistraţi în orice moment în magazinul online flucs. Puteţi face aceasta în timpul procesului de comandă, sub secţiunea „Contul meu” sau în partea din dreapta sus în magazinul online.

Dumneavoastră transmiteți o cerere fermă către flucs. atunci când parcurgeţi procesul online de comandă prin introducerea detaliilor solicitate şi apăsaţi butonul „Plasează comanda”. După ce aţi emis comanda, noi vă trimitem un e-mail, care confirmă recepţia comenzii dumneavoastră de către noi şi care detaliază comanda (Confirmare comandă). Această confirmare a comenzii nu reprezintă sub nicio formă o acceptare a cererii dumneavoastră, ci are doar rolul de a vă informa că noi am primit comanda dumneavoastră. Acceptarea comenzii se consideră finalizată atunci când vă transmitem un e-mail, care confirmă final comanda dumneavoastră și care cuprinde factura aferentă.

Un contract de cumpărare se realizează doar atunci când vă confirmăm acceptarea comenzii și expediem produsul comandat către dumneavoastră. Durata disponibilității pentru fiecare produs este valabilă până la epuizarea stocului, în cazul în care durata nu este anunțată pe site. În cazul unei indisponibilităţi ne rezervăm dreptul să nu livrăm articolele comandate. În această situaţie vă informăm imediat despre indisponibilitatea produselor şi vă restituim neîntârziat suma achitată deja. Puteţi urmări stadiul comenzii dumneavoastră în meniul „Contul meu” la secţiunea „Comenzile mele”.

Vârsta minimă pentru efectuarea unei comenzi în magazinul online este de 18 ani. Factura comenzii este expediată pe cale electronică în format PDF către adresa dumneavoastră de email. Factura este valabilă fără semnătură şi ştampilă. În caz de nevoie şi la solicitarea expresă a clientului aceasta poate fi tipărită şi transmisă gratuit prin poștă. Dumneavoastră sunteţi de acord cu expedierea facturii pe cale electronică sub formă de document PDF.

3. Stocarea textului contractului / Stocarea datelor comenzii dvs.

Contractul încheiat în magazinul online este un contract scris.

Datele comenzii dumneavoastră sunt stocate de către flucs. Dumneavoastră primiţi toate informaţiile relevante ale comenzii la adresa de e-mail, pe care ne-aţi făcut-o cunoscută.

În cazul în care aveți nevoie de imprimare, puteți să ne solicitați la numărul de telefon gratuit (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977, de luni până vineri între orele 09:00 şi 16:00. Contractul, la solicitarea expresă a clientului, poate fi tipărit și transmis gratuit prin poștă.

4. Garanție

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garanție comercială a produselor de îmbrăcăminte și accesorii comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garantie comerciala este întocmit și eliberat în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicată și modificată.

Drepturile prevăzute prin lege consumatorilor (inclusiv garanția legală de conformitate prevăzută de art. 2 alin. E¹ coroborat cu art. 16 și 16² din Legea  nr. 449/2003) nu sunt afectate de garanția comercială oferită. Prin prezenta, consumatorii sunt informați în mod nemijlocit că durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achiziție, caz în care garanția legală de conformitate acordată consumatorilor (astfel cum este această noțiune definită de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor este limitată la această perioadă, în conformitate cu dispozițiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).

În cazul cumpărătorilor persoane juridice este aplicabilă doar garanția comercială de 30 de zile de la achiziție.

Pentru acordarea garanției comerciale și respectiv a garanției legale de conformitate este necesară respectarea strictă a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu folosirea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implică acordarea garanției comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumpărătorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastră, sens în care este obligatorie prezentarea:

  • bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum și
  • toate accesoriile produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordării garanției până la prezentarea documentelor de mai sus.

În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect și a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garanția este valabilă numai pe teritoriul României. Perioada de garanție se prelungește cu termenul scurs de la data reclamației până la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesară efectuării expertizei), menționându-se acest fapt în certificatul de garanție. În cazul înlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garanție.

În situația constatării unui defect al produsului achiziționat din magazinul nostru în timpul perioadei de garanție, vă rugăm să ne contactați pentru instrucțiuni la unul din numerele de telefon (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977 sau la adresa de mail office@flucs.ro.

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:

  • repararea produsului
  • înlocuirea produsului – dacă acesta nu poate fi reparat
  • returnarea contravalorii produsului, dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile.

 

Conform dispozițiilor Legii nr. 449/2003, la achiziționarea produsului, vânzătorul are obligația de a explica modul de utilizare și întreținere a produsului furnizat. Clientul are obligația să verifice integritatea produsului, aspectul exterior și prezență în ambalaj a accesoriilor produsului înainte de finalizarea vânzării. Orice reclamație ulterioară referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioară și care ar fi putut fi sesizată la cumpărare nu va fi luată în considerare. Pentru a fi recunoscută și validată orice lipsă de conformitate a produsului trebuie reclamată în cadrul perioadei de garanție.

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
  • uzura materialelor din cauciuc și elastic și deteriorarea mecanică a capselor și fermoarelor
  • decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)
  • deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.
  • defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum și în caz de intervenție asupra sa a acțiunii animalelor de companie, rozatoare, dăunători;
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv în caz de șocuri mecanice voluntare sau involuntare (frecare, lovire, agățare, rupere, sfâșiere, etc.)
  • intervenţia efectuată asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului
  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
  • incompatibilități de mărime și lățime (pentru aceasta situație este posibilă schimbarea produsului nefolosit cu respectarea condițiilor aferente Schimbului/Returului de produse)

flucs. oferă clienților săi o garanție comercială pentru deficiențele neimputabile consumatorului de 60 de zile de la data intrării în posesia produsului, în cazul utilizării produsului / produselor potrivit instrucțiunilor de întreținere menționate mai jos.

Garanţia legală de conformitate este de șase luni de la data livrării produselor conform prevederilor specifice din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora.

    1. Orice eventuală reclamaţie va putea fi formulată numai pe baza formularului de retur și (împreună cu) a avizului de însoțire sau a facturii fiscale.
    2. Orice eventual schimb va putea fi formulat numai pe baza formularului de retur și a avizului de însoțire sau a facturii fiscale. Prin schimb nu se înţelege înlocuirea produsului ca o măsură de asigurare a garanţiei în cazul lipsei de conformitate. În cazul schimbului, returnarea produsului se poate face numai în stare nouă, în forma inițială, cu toate etichetele atașate și cu condiția ca acesta să nu fi fost folosit.
    3. Reclamaţiile vor fi adresate oricărui magazin fizic flucs. de pe teritoriul României.
    4. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta și a indicat lipsa de conformitate reclamată.
    1. Dacă consumatorul nu este de acord cu condiţiile din talonul de garanţie şi/sau instrucţiunile de întreținere şi utilizare, poate returna produsul către vânzător în 14 zile de la achiziționare. În acest caz, returnarea produsului se poate face numai în stare nouă, în forma inițială, cu toate etichetele atașate și cu condiţia ca acesta să nu fi fost folosit. La returnarea produsului este obligatorie prezentarea formularului de retur și a avizului de însoțire sau a facturii fiscale în orice punct de lucru flucs. de pe teritoriul României.

      Importator/Distribuitor/Vânzător: SC PIXELLIUM GROUP S.R.L., București, Sector 5, str. Caporal Cristea Răducanu 13B, (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977, www.flucs.ro 

Aveţi dreptul de vă retrage din acest contract în termen de paisprezece zile calendaristice fără a indica nici un motiv. 

Dreptul de retragere este valabil paisprezece zile calendaristice începând cu ziua în care dumneavoastră aţi intrat în posesia fizică a produsului comandat, potrivit nr. OUG nr. 34/2014.

Pentru a vă putea exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi printr-o declaraţie clară despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract la unul din numerele de telefon: (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977 (de luni până vineri între orele 09:00 şi 16:00) sau puteţi să revocaţi comanda prin transmiterea Formularului de retur și a avizului de expediție sau a facturii tipărite odată cu  returul  produselor, gratuit, într-unul din magazinele flucs. din ţară sau prin curier (pe cheltuială dumneavoastră proprie) prin completarea Formularul de retur cu datele contului dumneavoastră bancar, în cazul în care ați achitat comanda ramburs la livrare, pentru a vă transfera suma corespunzătoare în cont. Pentru asigurarea termenului de retragere este suficient să trimiteţi înştiinţarea cu dorinţa de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Pentru fiecare articol comandat de pe site, primiţi în colet şi un formular de retur, însă puteţi utiliza şi formularul de retur standard disponibil aici. (Link către un PDF cu formularul)

Dacă vă exercitaţi dreptul de a vă retrage din acest contract, vă vom restitui fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data în care am fost informați despre decizia de retragere din contract, toate plăţile pe care le-am primit de la dumneavoastră, cu excepţia cheltuielilor de transport pentru retur care rămân în sarcina dumneavoastră. Pentru această rambursare veţi primi banii după cum urmează:

  •   În cazul în care ați achitat ramburs:

– pe loc, dacă efectuaţi returul într-unul din magazinele noastre, prin restituirea în numerar a contravalorii produsului;

– vă vom vira banii pentru contravaloarea produsului în contul bancar specificat în formularul de retur în cazul în care aţi achitat ramburs, iar returul îl faceţi prin curier.

  •   În cazul în care aţi plătit cu cardul bancar, vă vom returna banii pentru contravaloarea produsului în contul bancar din care au fost viraţi sau puteţi opta pentru celelalte modalităţi de plată menţionate anterior.

Ne rezervăm dreptul să amânăm restituirea plăţii până la momentul recepţionării produselor sau până la momentul primirii din partea dumneavoastră a dovezii că aţi returnat produsele, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Aveţi obligaţia de a returna produsele imediat sau cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care ne-aţi înştiinţat de retragerea din acest contract, prin curier, la adresa București, str. Caporal Cristea Răducanu 13B, Sector 5, sau să le predaţi respectiv să le returnaţi gratuit într-unul dintre magazinele noastre din România. Termenul este respectat dacă expediaţi produsele înainte de expirarea termenului de paisprezece zile.

Toate costurile pentru returul produselor sunt suportate de către dvs. (cu excepţia returului gratuit în magazinele flucs.) şi nu vă vor fi rambursate de către flucs..

Purtaţi răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformităţii, proprietăţilor şi funcţionalităţii produselor se dovedeşte că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dvs.

Produsele trebuie returnate nedeteriorate, nefolosite (fără să fie purtate) și pe cât posibil în ambalajul original. Produsele care nu respectă aceste condiții vă vor fi returnate pe cheltuiala dvs.

În loc de trimiterea produselor la adresa indicată mai sus, aveţi de asemenea posibilitatea de a returna gratuit produsele în interiorul termenului de retragere într-unul dintre magazinele noastre din România.

Fie că returnaţi produsele prin curier sau direct în magazin, asigurați-vă că produsele nu au fost purtate(folosite), folosiţi pe cât posibil ambalajul original şi anexaţi coletului formularul de retur şi avizul de expediţie sau factura tipărită. Formularul de retur completat este considerat exercitarea dreptului dvs. de revocare a comenzii. Pentru a evita orice pretenţie ulterioară de compensaţie vă rugăm să verificaţi cu atenţie produsul şi să nu îl deterioraţi (de ex. zgârieturi, urme de grăsime, tălpi uzate, etc.).

Dacă aveţi nevoie de ajutor pentru exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere, vă rugăm să apelaţi unul din numerele noastre de asistenţă (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977, de luni până vineri între orele 09:00 şi 16:00.

5. Protecția și securitatea datelor

flucs. vă respectă viaţa privată. Societatea noastră colectează, stochează şi utilizează datele cu caracter personal doar în conformitate cu legislaţia în vigoare, respectiv cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor

6. legea aplicabilă

Relația dintre flucs. și cumpărători, precum și toate efectele juridice pe care le produc termenii și condițiile vor fi reglementate și interpretate în conformitate cu legea română în vigoare.

În situaţia în care orice prevedere a acestor termeni și condiții va fi declarată nulă, nu ar avea efect, în locul prevederii anulate vor fi aplicabile prevederile legale în vigoare, iar valabilitatea juridică a tuturor celorlalte prevederi a acestor termeni și condiții va continua să fie pe deplin aplicabilă și să producă efecte.

7. depturi de autor

Întregul conținut al Site-ului: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe, logo-uri și alte date – aparține societăţii care administrează Site-ul şi a furnizorilor săi şi este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor şi de actele normative privind proprietatea intelectuala şi industrială. Folosirea fără acordul societăţii flucs. S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se sancționează conform legislației în vigoare.

Pentru orice sesizare legata de o eventuala încălcare a dreptului de autor, vă rugăm să ne trimiteţi email la adresa: office@flucs.ro

8. Litigii

Orice pretenţie sau orice litigiu născut din sau în legătura cu un contract de cumpărare încheiat cu flucs. și cu Termenii și condițiile va fi soluționat pe cale amiabilă.

În cazul în care aveţi probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu una din persoanele responsabile la adresa: office@flucs.ro. Termenul maxim de răspuns în cadrul unei astfel de solicitări este de 3 (trei) zile lucrătoare, de la data recepţionării solicitării Dvs.

În caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească română competentă de la sediul SC PIXELLIUM GROUP SRL.

Soluționare Litigii Online (SOL)

Comisia Europeană a creat o platformă on line pentru soluționarea extrajudiciarã a litigiilor. Această platformă poate fi accesata prin intermediul următorului link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Declinare a responsabilității

Platforma SOL nu conține în prezent entități de soluționare pentru anumite sectoare și pentru următoarele țări: Croația, Luxemburg, Polonia, România, Spania. Prin urmare, este posibil să nu puteți utiliza acest site pentru a soluționa un litigiu cu un comerciant care are sediul într-una dintre aceste țări.

9. Date de contact flucs.

Dacă aveţi întrebări cu privire la magazinul nostru online vă rugăm să ne sunaţi la unul dintre numerele de telefon  (+40)735.661.682 / (+40)754.295.977 sau să ne scrieţi un e-mail la adresa office@flucs.ro

În eventualitatea în care doriţi să formulaţi o sesizare sau o reclamaţie vă puteţi adresa oricând Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, e-mail: cabinet@anpc.ro, website: http://www.anpc.gov.ro/